نماز صبح

ان ناشئه اللیل هی اشد وطئا و اقوم قیلا

نماز صبح

ان ناشئه اللیل هی اشد وطئا و اقوم قیلا

حیات انفسی7

یا حق

نمیدانم کسی این صفحات را میخواند یانه؟!...

وقتی جایی متروکه میشود دیگر رغبتی نیست که به انجا سر یزنی!

روزی  روزگاری اینجا خبرایی بود...برو و بیایی بود...اما الان چه؟..بیش از سه ماه است که درب این خانه را باز نکرده ای! .. .

بله همینطور است...واین وضع روزگار ماست که دایما در تغییر است و تحول . و تو در این  میانه قرار گرفته ای...و چاره ای نداری جز انکه تسلیم باشی...

بگذرم..خواستم از قبل گفته باشم ...بی انکه بخواهم تقصیرم را توجیه کنم...

البته دو هفته ای است که بهمت برخی دوستان کانالی بنام کانال نماز صبح شروع بکار کرده که در انجا قرار بر این است که علاوه بر انتشار تدریجی مطالب این وبلاگ  دیگر مطالب جدید نیز منتشر شود و لذا دوستان میتوانند در صورت علاقه به ان کانال هم متصل شوند با ادرس    namazesobh@

اما بعد!!

امروز مطلبی را در کانال نماز صبح منتشر کردم که در اینجا هم می اورم..و خوشحال خواهم شد اگر نظرات دوستان را دریافت کنم.

نظرات 2 + ارسال نظر
ربیعی دوشنبه 23 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 05:59 ب.ظ

سلام استاد
با این مطلب تون دلم گرفت چند مدت پیش از بچه های دوره ما بیشتر خبر بود اما حالا...
هر کس یه جور درگیر خودشه.اما هرچند بعدمدتها همو میبینیم یاد خاطره ها دلمون رو زنده میکنه
واژه خونه متروکه بی انصافیه این خونه به لطف اسمش و صاحب خونش همیشه اباده اباده

سلام برشما
خیلی خوشحال شدم که بلافاصله پس از انتشار مطلب حضور شما رو در خونه...دیدم.
و معلوم شد که بقول شما متروکه نیست!!...بله حضور دوستانه که مکانی رو اباد میکنه و اگر ابادی هست از محبت شماست!
ممنونم از لطفتون

م.ش شنبه 28 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 09:42 ق.ظ

سلام استاد خوشحال شدم که به روز شدید من که عضو تلگرام نیستم حتما مطالب خوبتون رو اینجا هم بیارید تا ما هم استفاده کنیم!

سلام بر شما
خداروشکر..
بله سعی میکنم...منتهی یه کم کار فنی داره انشاا..دوستان کمک کنن..
ممنون از لطف شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد