نماز صبح

ان ناشئه اللیل هی اشد وطئا و اقوم قیلا

نماز صبح

ان ناشئه اللیل هی اشد وطئا و اقوم قیلا

چهارسالگی

یا مجدد

دیروز این وبلاگ وارد سال چهارم تشکیل خود شد!

نه خودم برایش جشن تولد گرفتم و نه کسی هدیه ای به او داد!

فقط خواستم بیاد خودم بیاورم که سه سال فقط از تولد این فرزند مجازی گذشته!

و نمیدانم چگونه گذشته که داوریش با دیگران است.

......

این روزها یاداور خاطرات بسیار دیگری نیز هست....

خاطراتی که حداقل مسیر زندگی نسل مارا تغییرداد..

امامی که بمنزله نوری بود در ظلمتکده تاریک دنیا...

یادش بخیر..

چقدر محو در خدا بود..

و چقدر بادیدنش همه خدایی میشدند...

..........

و امروز باز این ظلمت و تاریکی است که مانع رویت انوار الهی است...

ورفع این حجابها مستلزم حیاتی جدید و تولدی دوباره است..

حیاتی انفسی

نظرات 8 + ارسال نظر
hossein شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 08:15 ب.ظ http://pnuu.ir

کتاب استخدام در خانه با حقوق ثابت و درآمد عالی با پشتیبانی کامل
http://www.pnuu.ir/?p=3226

حسین شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 10:35 ب.ظ

سلام همکلاسی عزیزم
من اولین کسی هستم که 4 سالگی وبلاگ مفید و ارزشمند شما را تبریک عرض میکنم، دیگه دارم به این صفحه خو میگیرم. امید که هر بار مطالبتان ارزشمندتر از قبل باشد.
ظاهرا این دفعه زودتر به این خانه سر زده اید!
تا یادم نرفته آغاز دهه ی فجر رانیز خدمت شما تبریک عرض میکنم. موفق باشید

سلام برشما...
ممنونم اقای دکتر!..
و شرمنده ام از بابت کوتاهیهای خودم...
حضور شما هم دلگرم کننده است و هم مشوقی برای سرزدن سریعتر به اینجا...
موید و موفق باشید

[ بدون نام ] چهارشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 12:57 ق.ظ

به نام او
به نام او که زمین و زمان به اراده ی او در گذر است.
امروز خواندن این مطلب مرا به گذشته برد صبحهایی که شما می فرمودید در حال طراحی این وبلاگ هستید و صبحی که فرمودید این وبلاگ ساخته شد و این پل ارتباطی برای کسانی است که فارغ التحصیل شده اند و دیگر توفیق حضور در صف های نماز جماعت صبح را ندارند و امروز به راستی این حقیقت برایم قابل درک است شاید یک نماز جماعت صبح پشت سر شما خواندن نیز یک آرزو شده و شنیدن " ایاک نعبد و ایاک نستعین" که تمام وجودم را تکان می داد و ...
تلاش شما ستودنی است و تبریک این حقیر را هر چند با تاخیر بپذیرید انشالله همیشه سلامت باشید این وبلاگ شاید یک راه برای خبر شدن از سلامتی شماست و این برایمان خوشایند است.
با آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون برای استاد عزیزم
التماس دعا

سلام برشما
بنظرم میرسد باتوجه به این متن شما باید از دانشجویانی باشید که حدودا سه سال پیش درستون تموم شده...
خیلی خوشحالم کردید...گاهی همان حس عجیبی که سحرها هنگام امدن به نماز در ان فضای تاریک و خلوت صدف بمن دست میداد با خواندن نوشته های برامده از جان ...برایم ایجاد میشود...
خوشحال خواهم شد باز هم شمارا در اینجا ببینم!
از خدای بزرگ توفیقات شما را هم خواستارم...

سهبا چهارشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 01:24 ب.ظ

سلام استاد. تولد بلاگ وزینتان را تبریک می گویم.

مهزیار چهارشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 09:52 ب.ظ

سلام بر شما
ایام رو تبریک میگم خدمتتون
ما که از توفیق زیارتتون کم بهره شدیم، اما فاصله بین مطالب از مشغله زیاد شما حکایت میکنه، خدا حفظتون کنه.
مدتیه کمتر سر سفره شهدا نشستیم استاد عزیز، این روزهای اخرین سال منتسب به اون اولیای خداست، مدتهاست که منتظر قلم شیرین شما و خاطرات زیبای حاج احمد آقا هستیم.
دعامون کنید

سلام بر اقامهزیار عزیز..
تازگیها لطف شما بما زیاد شده!...خوشحال میشیم چه از دیدن پیامکتان و چه نظراتتان...
اتفاقا خود من هم تصمیم دارم در چند روز اتی به بهانه سالروز شهادت اخوی از دست نوشته های ایشان برگه ای منتشرکنم...انشاا...
خیلی خوشحالمون کردید

بنده خدا یکشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 04:52 ب.ظ

سلام بر استاد خوش صدا و خوش خط و مهربان وخوش... تولد وبلاگتون مبارک ...من این ماه رو خیلی دوست دارم چون تولد خودم هم تو این ماهه ...
امیدوارم سلامت باشید و ما از مطالب زیبا و مفیدتون بهرمند بشیم . التماس دعا...

سلام برشما.بنده خوب خدا...
خیلی خوش امدید...
ممنونم از اظهار لطف شما
ازحضور شما خوشحال شدم.......
موید باشید

نرگس جمشیدی چهارشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 11:47 ق.ظ

سلام. امیدوارم حالتون خوب باشه ؟
استاد من از طریق خواهرم با وبلاگ شما آشنا شدم . مطالب زیبا و فوق العاده اس. هروقت که نتی در دسترس باشه سر میزنم به این صفحات زیبا. می خواستم یک کتاب به من معرفی کنین . میخوام این کتاب رو هدیه بدم به یکی از اساتیدم که هم اهل ادبیات هستن و هم معتقد به مذهب . ممنون میشم راهنماییم کنید. لطفا تو نماز صبح من رو هم دعاکنید.

سلام برشما
خیلی ممنونم از لطف شما...
خدمت خواهر محترمتون که سالها زحمت برپایی نماز صبح را میکشیدند سلام مارو ابلاغ بفرمایید...
در مورد کتاب نمیدونم که در چه حدی و با چه سلیقه ای باشه...اگر ایشان علاقه مند به مباحث عرفانی باشند کتاب روح مجرد از علامه تهرانی مناسب است..ا...کتابهای دکتر دینانی هم برای اهل فکر و اندیشه جالبه.کتب مرحوم استاد صفایی هم برای اهل ادب جذابه...
....خیلی خوشحالمون کردین..
موید باشید

نرگس جمشیدی پنج‌شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 12:23 ب.ظ

سلام استاد . مرسی از راهنماییتون.
التماس دعا

سلام...خواهش میکنم...محتاجیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد