نماز صبح

ان ناشئه اللیل هی اشد وطئا و اقوم قیلا

نماز صبح

ان ناشئه اللیل هی اشد وطئا و اقوم قیلا

خداحافظی

  یامقصود..

سفری در پیش است..

لیک این سفر بارقه هایی دارد..از جنس دگر..

سفری کو نامش ..خود نمایانگر قصد است..ولذا .. قاصدی باید..که پای در این راه گذارد..

و نمیدانم من ..که آیا این لیاقت دارم ..که بگویم..من قصد خدا را دارم!! ..

اما ..همین نام ..چقدر برایم شیرین است.. دوستش دارم..بسیار..قاصد طریق او بودن را...

و از او میخواهم..که خودش لطف کند ..به چنین بنده بی نام و نشانی..

حالتی را که خودش میخواهد..

.........................................

..........................................

این بار قلم را رها کردم..تا چند سطری هر چه دلش میخواهد بنویسد..!

اگر لیاقتی باشد عازم سفر حج تمتع هستم..برای اولین بار.. نمیدانم بهره ای خواهم داشت یانه؟ ولی از خودش تقاضا کرده ام که همچنان که توفیق اصل سفر را عنایت فرموده...در ادامه راه هم خودش عنایت کند..

احساس میکنم باید سفری متفاوت باشد..هم از جهت کمیت و هم کیفیت..و فرصتهای نابی را بهمراه داشته باشد...انشاا..

طبیعتا بجزدو سه روز اینده..در طول یکماه و اندی که طول سفر هست نخواهم توانست مرتبط با این خانه باشم ... و از همینجا از دوستان این خانه مجازی! نیز حلالیت طلبیده و میخواهم از دعای خیرشان محرومم نفرمایند... 

نظرات 39 + ارسال نظر
ازادی شنبه 15 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:16 ب.ظ

سلام استاد وای خوشا بحالتون خیلی خوشحالم تو روخدا ماروهم دعا کنید ماروهم حلال کنید اگه تو این مدت شما برزگوارو مورد رنجش خاطر قرار دادم همیشه جای پدرم برام قابل احترام هستید
خدا حفظتون کنه دلمون براتون خیلی تنگ میشه سلام مارو ب گنبد خضرای زسول الله برسونید و از طرف ماهم نایبو الزیاره خانه امن الهی و ائمه مظلوم بقیع باشید التماس دعای مخصوص در پناه مولا علی

سلام
ممنونم از لطف شما..
باور کنید من هم جز خاطرات خوب بچه های ۸۷..چیزی در خاطرم نمانده..
بخصوص که شما اولین گروه بودید! وبیشترین خاطرات هم از گروه شما در ذهن باقی مانده..
حتما بیاد همه شما و نایب الزیاره خواهم بود...
التماس دعا

نازنین شنبه 15 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:57 ب.ظ http://ehsaseeshgh.blogsky.com

بسم الله...
به کعبه گفتم از خاکم...
توأم ازخاک
چرا باید به دور تو بگردم؟
ندا آمد ... تو با پا آمدی...باید بگردی...
برو بادل بیا ، تا من بگردم ...
سلام
بابت تأیید نشدن نظرات واقعا شرمنده اصلا حوصله اومدن به نت رو ندارم ولی بابت نظر دلگرم کنندتون واقعا ممنون
خوشا به سعادتون ...
اونجا فقط فقط تو حس وحال خودتون نباشیدا ،ماها رم دعا کنید ....
ایشا ... اون حس خوب رو هم بیشتر از همیشه حس کنید و جزو بهترین تجربه ها در طول تمام عمرتون بشه ... وقت دیدن خونه خدا ... زیارت حضرت محمد (ص) یا بقیع که واقعا دوسش دارم ... یا خوندن دعای عرفه ....فقط برای منم بعد دعاهای بزرگ و قشنگتون یه کوچولو اون آخراش دعا کنید ... فقط دعا کنید از ته دلتون که عاقبت منم بخیر بشه ....
التماس دعا
یاحق

سلام
چقدر جالب بود..برو با دل بیا تا من بگردم...
چه حقیقت بلند و عجیبی دارد این دل..
که فی الواقع خانه اصلی خداست..
اتفاقا من به بچه هایی که اظهار حسرت میکنند از اینکه من دارم میرم..میگم..خونه اصلی خدا دل ادمه..لذا همه ما میتونیم دائما زائر خونه خدا باشیم! اگه دلمون خونه او بشه..
حتما بیاد شما خواهم بود..
و برای شما و روح مادر عزیزتون دعا خواهم کرد...
ممنون از لطفتون..

سهبا شنبه 15 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:33 ب.ظ http://sayesarezendegi.blogsky.com/

وااااای ! یعنی لال شدم ... شما را بخدا , دمی , آنی , یادی , نگاهی ....
خوشا به سعادتتان . حتی برای لحظه ای در آن مکان عزیز , یادمان کنید ...
التماس دعا . سفر به خیر و سلامت . امید که آنگونه بهره ببرید که باید .

سلام را خوردم از شوق ... سلام و سلامتی تان هماره ورد زبان ماست .

سلام
خیلی ممنونم..لطف و محبت شما همیشه بوده...
و من هم هیچگاه این محبتها را فراموش نمیکنم..
و حتما دعاگو هستم...
در پناه حق..

زهرا شنبه 15 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:11 ب.ظ

سلام بزرگوار
خوش به سعادتتون
صحرای عرفات،پشت پنجره های بقیع،حجر اسماعیل،جای جای این سفر یادمان باشید.
انشاءالله سفر خوبی داشته باشید

سلام بر شما
انشاا...
چقدر مشتاقم صحرای عرفات ..مشعر..را زیارت کنم...
ممنونم از شما

مریم شنبه 15 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:24 ب.ظ

سلام حاج آقا
پیشاپیش سفرتون به سلامت
حجتون مقبول
سعیتان مشکور
و دعاهایتان مستجاب باد
ما رو از دعای خیرتون بی نصیب نذارین
مهرتان مستدام

سلام..
خب..شما که از همین حالا لقب حاجی رو بما دادین!ممنون!
انشاا.. که همینطور باشد..
حتما دعاگو خواهم بود..
ممنون از لطفتون

صدف شنبه 15 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:53 ب.ظ http://setareshab12.blogfa.com

سلام
التماس دعا لطفا برای ما و خانواده یمان و تمامی کسانی که به ما الماس دعا گفته اند نیز دعا کنید.

سلام
چشم! حتما..
ممنون از لطف شما

hich یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:31 ب.ظ

آقای دینانی فرمودند : وقتی عشق را از دِل بکشی و بیرون آوری می شود گِل!!
یادم امد در فراز یکی از پست های همین خانه این سروده ی عرشی امده بود : تاتوانی زیارت دلها کن که افزون ز هزار کعبه امد یک دل ..
در خبر است که امام صادق رو به کعبه فرمودند: تو خیلی شریفی اما یک چیز از تو اشرف است و ان قلب انسان مؤمن است !! و اگر رهاورد این سفر آفاقی توفیق بر سفر انفسی و راهیابی هر چه بیشتر به مقام دلدادگی باشد مقصود حاصل است ...و در ان صورت دائم الزیاره خواهید بود که البته انشاء الله هستید ....اما سیر الی الله را به حد یقف نیست بی نهایت است و هرچه جلوتر بروی افق معنویت بازهم جلوتر خواهد رفت

چقدر جالب بود این چند مطلب...!
و چه جالب اشاره کردید که اگر این سفر افاقی به سفر انفسی منجر شود..
و چه زیباست این حقیقت که سیر الی ا.. را حد یقف نیست..
خیلی خوشحال شدم..بسیار متشکرم..

صدف دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:15 ق.ظ

سلام
ممنون از لطفتون این داستان رو یکی از اساتیدم برام فرستاده بود.

سلام
خیلی ممنونم.
مجدد خداحافظ!

سحر دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 06:03 ب.ظ

هر در که زنم،صاحب آن خانه تویی تو
هر جا که روم،پرتو کاشانه تویی تو
در میکده و دیر که جانانه تویی تو
مقصود من از کعبه و بتخانه تویی تو
مقصود تویی، کعبه و بتخانه بهانه .......
سلام.به راستی چه حال زیبایی است قصد خدا را داشتن و چه موهبتی بالاتر از این؟؟!قاصد طریق او بودن...
لطف خداوند بدرقه راهتان باد.

سلام بر شما
براستی همینطوره..
جه حالی بهتر از این..
و چه قصدی بهتر از این قصد..
بی جهت نیست نام حج بر ان نهاده اند..یعنی قصدی بزرگ..
که البته نماد قصد بزرگ دائمی ما در زندگی روزمره است..
قصدی که در همه لحظات زندگیمان باید باشد
انشاا..
ممنون از لطف شما

همراه دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:33 ب.ظ

ای دوست به کجا چنین شتابان تو میروی تو که در ابتدا مانده ای - هنوز صفحه از دفتر عشق نخوانده ای - ولی به گمانم تو یابنده ای -
سفر خوبی برایت آرزو میکنم - فقط بگویم هر انچه خواهی میشود در این سفر گرفت -

ممنونم..
انشاا..که چنین باشد...

اپسیلون سه‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:05 ق.ظ http://anti-ebliss.bogfa.com

سلام استاد عزیز
ممنون از حضورتون.
و خوش به سعادتتون. انشاا... آنچه را که باید ، نصیبتون بشه.

وقتی کنار کعبه آن گنج معنوی با عظمت رسیدید یاد ما مستضعفین معنوی هم بکنید.

سلام علیکم
انشاا.. بیاد و دعاگوی همه دوستان خواهم بود..
ممنونم از لطف شما
التماس دعا

شبگرد سه‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 03:58 ب.ظ

سفرت به خیر اما..
تو و دوستی خدا را..
چو از این کویر وحشت به سلامتی گذشتی
به شکوفه ها به باران برسان سلام ما را...
اینجا همه قلنبه سلنبه حرف می زنن! ما این مدل حرف زدن بلد نیستیم ...
دلم خیلی می خواست تا وقتی که سرم خیلی شلوغ نشده یه سفر زیارتی هم نصیب ما میشد اما انگار قسمت ما نبود.. انشالله با زیارت قبول برگردین
ما هم برای دلخوشی خودمون میگیم:
ای قوم به حج رفته کجایید کجایید
معشوق همین جاست بیایید بیایید..

قلنبه سلنبه ش کجا بود!جناب شبگرد!..اتفاقا قرار بر اینه که همه حرف خودشون رو بزنن!..
و اما سفر زیارتی اصلی همونیه که شما میگین..باور کنین برای دلخوشی نیست..معشوق همین جاست..روایتی که دوستمون از امام صادق نقل کردن رو دیدین؟که فرمودن دل مومن ارزشش از کعبه...؟این دل خیلی مهمه!دعا کنید همراه با این سفر افاقی ما اون سفر انفسی که اصلشه ..باشه(نگین قلمبه س..!!شد!)و الا هیچی!!بقول امام سجاد..مااکثر الضجیج و اقل الحجیج!!
خیلی خوشحال شدم از حضور شما..ولی دیگه نگین اینا قلمبه س!!
انشاا..بزودی سفر زیارتی افاقی هم نصیبتون بشه..
ضمنا یه سفارش هم بدوستان بکنم..کی قلمبه حرف زده که ایشون رو رنجونده؟زود خودش بگه!
دیدین؟ اینم دفاع از شما! دیگه چی؟
...التماس دعا

عبدا.. سه‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 05:33 ب.ظ

سلام
سفرتون بخیر و سلامتی
التماس دعا

مقصودی مود سه‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:33 ب.ظ

تا از دیار هستی در نیستی خزیدیم
ار هرجه غیر دلبر ار جان و دل بریدیم
استاد!!!!!

مقصودی مود سه‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:37 ب.ظ

ما ندانیم که دلبسته اوییم همه
مست و سرگشته ان روی نکوییم همه
فارغ از هر دو جهانیم و،ندانیم که ما
در بی غمزه ی او بادیه بوییم همه
جز رخ یار ،جمالی و جمیلی نبود
در غم اوست که در گفت و مگوییم همه

مقصودی مود سه‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:46 ب.ظ

سلام استاد بزرگوار
اگر در لحظه ای یاد بنده افتادید دعا برای
سلامت پدر و مادرم کنید همین
سلامت باشید

سلام بر شما
ممنونم از این ابیات بسیار پرمعنی..
انشاا...که بخیر و سلامت..در پناه حق باشند..

میثاق چهارشنبه 19 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:25 ب.ظ http://misaghm.blogfa.com/

سلام
خوش به حالتون که دعوت شدید
امیدوارم ما رو از دعای خیرتون فراموش نکنین و با حجی مقبول برگردین
مخصوصا تو عرفات برام دعا کنین
موفق باشید منم براتون دعا می کنم

سلام علیکم
البته الان که برگشتم دارم جواب میدم..ولی اونجا برای همه دوستان دعا کردم..در همه امکنه..
ممنون از لطف شما

فاطمه فنودی پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 07:14 ق.ظ

التماس دعای مخصوص

دعاگو بودم...بسیار!

اپسیلون جمعه 21 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 06:42 ب.ظ http://anti-ebliss.blogfa.com

سلام بزرگوار

خیلی برام دعا کنید...
دعا کنید از این حال معلق بیرون بیام و به یک ثبات عمیق برسم.
یه سوالی داشتم:
وقتی آدم برای انجام یه کاری اراده کنه اما بعضی افراد خانواده که سلطه دارن آدمو منصرف کنن و نذارن...اونوقت من باز هم مسئولم؟
البته خودم به سوالم جواب مثبت می دم چون دلیل قانع کننده ای نیست اما این جواب مثبت منو می ترسونه.

حقیقتش من و همسرم شنیدیم یه نوزادی قراره چند روز دیگه به دنیا بیاد که پدر مادرش میانسال و فقیرند و بچه شونو نمی خوان . ما با همه بررسی ها و سبک سنگین کردن ها تصمیم گرفتیم اونو قبول کنیم در کنار دو کودک خودمون. محمد خودمون شش ماهه است .
اما پدرشوهرم مخالف است. مثلا می گن اون بچه معلوم نیست پدر مادرش چی خوردن ...چی جوری بودن و...!
بابا من نمی دونم چه ربطی داره . اصلا از کجا معلوم که اونا رو خدا از ما بیشتر دوست نداشته باشه.
من هم نظراتم رو گفتم ...اما طبق معمول همیشه ما بچه ایم و بزرگتر ها بزرگ !
آخه مگه تا کجا وظیفه ماست که مطیع باشیم؟
اون روز که از من سوال کنند کسی هست که بگه آره من نذاشتم؟!
ممنون که به درد دلهام گوش کردید.
اینو تایید نکنید.

سلام بر شما
انشاا..که خداوند بهمه ما ثبات عمیق در دینداری عنایت بفرماید..
البته من با نظر شما مخالف نیستم..ولی تصور میکنم اینجوری نمیتونم نظر بدم..شاید جوانب مساله رو لازم باشه ادم دقبقتر ببینه..
شرمنده که الان نمیتونم بیشتر بگم..
التماس دعا

گلسا دوشنبه 24 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 06:40 ب.ظ http://golsa70mahdiyar.blogfa.com/

ای واای
دیر رسیدم ....
دیر رسیدم واسه التماس دعا گفتن ....

سفرتون پر بار ...

نگران نباشید!
بدون اینکه بگین دعاتون کردم!
ممنون از لطف شما

مریم یکشنبه 30 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:50 ب.ظ

منتظر بازگشتتان هستیم مهربانم

خیلی ممنونم از محبت شما

زهرا پنج‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:41 ب.ظ

سلام
دیشب یاد شما افتادم،اینکه صحرای عرفات بودین.
امروز حاجی هستین،عیدتون مبارک
بازم التماس دعا

سلام بر شما
واقعا عرفات جای عجیبی بود..
در اونجا بیاد همه دوستان ..بودم..

مریم جمعه 5 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:56 ق.ظ

آنگاه که ابراهیم، اسماعیل را به قربانگاه عشق برد
این ذات اقدس الهی بود که جلوه گر شد.
این عشق آموختنی است
عید سعید قربان مبارک . . .

..................

نازنین جمعه 5 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 04:57 ب.ظ http://ehsaseeshgh.blogsky.com

سلام
خوشا به سعادتون ...
دیروز عزفه بود ...
حاج آقا عیدتون مبارک ...
التماس دعا

سلام بر شما
ممنونم...
دعاتون کردم..

زهرا دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:18 ق.ظ

طواف کعبه ، نماز مدینه و اشک بقیع گوارای وجودتان باد

..زبانم قاصر است از گفتن!چه بگویم..

[ بدون نام ] چهارشنبه 10 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:02 ق.ظ

باسلام
توفیق خداحافظی والتماس دعا گفتن نداشتم.سفرا به خیر وسلامتی باشد انشاالله وحجکم مقبول درگاه حق.

سلام
البته شما ظاهرا تازه بجمع این خانه پیوسته اید..ولی من برای همه دوستان دعا کردم..ممنون از لطف شما

مریم سه‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 03:03 ب.ظ

سفر زیبا و معنویتون به پایان نرسید استاد؟؟
سلام

سلام
چرا .چند روزیه تموم شده..ولی بدلیل عقب افتادن برنامه هام یه مقداری سرم شلوغه..انشاا... سرفرصت از این سفر خواهم گفت..

زهرا پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:57 ب.ظ http://hereisurs.blogsky.com/

سلام
منتظر بازگشتتون هستیم

سلام
در خدمتم!

مرضیه شهریاری چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:02 ق.ظ http://www.zibaeihejab-1390.blogfa.com

سلام محرم دوقدومی... حواست هست؟؟
داریم یه حلقه 72 نفری شایدم بیشتر تشکیل میدیم اگه می خوای به جمع ما اضافه بشی منتظر حضورت هستم.

سلام..
انشاا...

[ بدون نام ] جمعه 26 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:29 ق.ظ

نظر ز شوق چو بر خانه ی خدا کردم
زصدق دل به همه دوستان دعا کردم
ز سینه آه کشیدم دلم ز آه شکست
در آن شکستگی دل چه گریه ها کردم
ز شوق سجده فتادم به خاک گرم نیاز
نماز های ز کف رفته را قضا کردم
در آن صفای سحر با طواف کعبه ی عشق
ز مروه سعی پر از جذبه تا صفا کردم
چه حال رفت ندانم که با عنایت اشک
به بحر رحمت بی منتها شنا کردم
ز تن رها شدم و روح من صعود گرفت
به دل هوای ملاقات کبریا کردم
صدای بال ملائک نشست در گوشم
همای عشق شدم سیر در سما کردم
چکید اشک خلوصم به بال های سپاس
چو با ملائکه پرواز تا خدا کردم
چه گویمت که چه شد جذبه بود و رحمت حق
به حیرتم که کجا بودم و چها کردم
سلام استاد زیارتتون قبول امیدوارم که حالتون خوب باشه و تونسته باشیداون طوری که دوست داشتین از سفرتون بهره ببرید مامنتظر برگشت هرچه زودترتون برای نمازهای خوابگاه هستیم

سلام بر شما
چقدر شعر زیبایی و بیانگر حالات زائر خانه خدا..
دستتون درد نکنه..هدیه قشنگی بود
البته فکر کنم منظورتون همون جمعه هاست..که در خدمت هستم..
التماس دعا

قطره های باران شنبه 27 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:20 ق.ظ http://rainsdrops.blogfa.com

باز این چه شورش است که در خلق عالم است
باز این چه نوحه و چه عزا و چه ماتم است
با سلام خدمت شما با آرزوی قبولی طاعات و عبادات.التماس دعا
با پستی تحت عنوان به به انتظار نشینیم،به انتظار بایستیم....به روزم

سلام..
ممنون از لطف شما..
انشاا...

فنودی شنبه 27 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:22 ق.ظ

زیارت قبول
از حجتان بگویید استاد

ممنون ..دعاگو بودم..
انشاا...چشم

سهبا شنبه 27 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:38 ب.ظ http://sayesarezendegi.blogsky.com/

سلام . رسیدن بخیر , زیارتتان قبول حق .
بسیار به یادتان بودم در این ماه عزیز . و شدیدا منتظر شنیدن خبرهای خوشتان از این سفر پربرکت هستم . بی نصیبمان نگذارید برادر بزرگوار .

سلام علیکم
خیلی ممنون ..دعاگو بودم..واقعا در این سفر خیلی بیاد دوستان بودم..
چشم.. انشاا.. سر فرصت...

... دوشنبه 29 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:17 ب.ظ

جایی که برای کرم ابریشم پایان دنیاست پروانه ای متولد می شود

برای پروانه شدن راه زیادی لازم است. باید قبل از آن به قدر کافی شجاع شد
باید فهمید که پرواز آن قدر ها هم که فکر می کنیم ، ساده نیست.
...باید دانست که اگر ترس در دل راه یابد ، سقوط حتمی ست.
برای پروانه شدن ، گذشتن از تنگنای پیله های در هم تنیده شده زندگی لازم است.
گاه چنان این پیله ها در هم گره خورده اند که خستگی در تک تک سلول های بدن خانه می کنند و این خیال به وجود می آید که رهایی غیر ممکن است
ولی تنها کسانی می توانند پروانه شوند که بیش از همه امید داشته باشند و البته صبر...
پروانه به ناچار باید پرواز کند و شرط اول پرواز ، گشودن بال هاست.
بال های ضعیف و رنجور ، پروانه را از پرواز باز می دارد.
, شرط دیگر نترسیدن از ارتفاع است

پروانه بودن ، قلب پروانه ای می طلبد. و احساس پروانه ای، برای یافتن گل ها

جالب بود...
خیلی ممنون

... سه‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:36 ب.ظ

حسین (ع) یک درس بزرگ‌تر ازشهادتش به ما داده است و آن نیمه‌تمام گذاشتن حج و به سوی شهادت رفتن است. حجی که همه اسلافش، اجدادش، جدش و پدرش برای احیای این سنت، جهاد کردند. این حج را نیمه‌تمام می‌گذارد و شهادت را انتخاب می‌کند، مراسم حج را به پایان نمی‌برد تا به همه حج‌گزاران تاریخ، نمازگزاران تاریخ، مؤمنان به سنت ابراهیم، بیاموزد که اگر امامت نباشد، اگر رهبری نباشد، اگر هدف نباشد، اگر حسین (ع) نباشد و اگر یزید باشد، چرخیدن بر گرد خانه خدا، با خانه بت، مساوی است. در آن لحظه که حسین (ع) حج را نیمه‌تمام گذاشت و آهنگ کربلا کرد، کسانی که به طواف، هم‌چنان در غیبت حسین، ادامه دادند، مساوی هستند با کسانی که در همان حال، بر گرد کاخ سبز معاویه در طواف بودند، زیرا شهید که حاضر نیست در همه صحنه‌های حق و باطل، در همه جهادهای میان ظلم و عدل، شاهد است، حضور دارد، می‌خواهد با حضورش این پیام را به همه انسان‌ها بدهد که وقتی در صحنه نیستی، وقتی از صحنه حق و باطل زمان خویش غایبی، هرکجا که خواهی باش!

بخشی از سخنرانی دکتر علی شریعتی با عنوان «حسین (ع)، وارث آدم»

صدف چهارشنبه 1 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:58 ب.ظ http://setareshab12.blogfa.com

سلام
رسیدن بخیر زیارات قبول درگه حق
فرا رسیدن ماه محرم بر شما تسلیت انشاالله که بتونیم از این ماه کمال استفاده رو بکنیم.
التماس دعا

سلام علیکم
ممنونم از لطف شما..
عظم الله اجورکم
التماس دعا

مقصودی مود چهارشنبه 1 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 06:34 ب.ظ

سلام
استاد ما بی صبرانه منتظریم از حال و هوای سفر بگید برامون

سلام علیکم
خود من هم در انتظار فرصتی هستم!چشم..انشاا...

نازنین شنبه 4 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:44 ق.ظ http://ehsaseeshgh.blogfa.com

سلام
حجتون قبول حق انشاالله ...
واقعا ممنون که دعام کردین و همینطور مامانمو ... واقعا ممنونم ...
منم منتظرم که هر وقت فرصت کردید از حال و هوای سفرتون برامون بگید...
محرمو هم تسلیت میگم ...

سلام علیکم
خیلی ممنونم..
خواهش میکنم..انشاا..ببرکت این ایام عزای ابی عبدالله..مادرعزیزتون بر سر سفره حضرت مهمان باشند..و خداوند بشما هم صبر جمیل در فقدان مادر ..عنایت فرماید..
چشم..التماس دعا

جواد چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:07 ق.ظ

خوش به سعادتتان، ما که دیر متوجه شدیم و گرنه زودتر جهت عرض ادب خدمت می رسیدیم، زیارتتان قبول، خداوند متعادل این سعادت را به همه بندگان مومن عطا فرماید. آمین

ببخشید اقاجواد...بهرحال کوتاهی از من بوده...شما ببخشید..
انشاا..نصیب همه ارزومندان بشه..
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد