نماز صبح

ان ناشئه اللیل هی اشد وطئا و اقوم قیلا

نماز صبح

ان ناشئه اللیل هی اشد وطئا و اقوم قیلا

سخن نور

یا نورا فوق کل نور

با تبریک ولادت باسعادت امام رضا علیه السلام...

کلامی نورانی از آن حضرت را تقدیم میکنم...

عقل شخص مسلمان کامل نیست مگر اینکه ده خصلت را داشته باشد:

از او امید خیر باشد

از بدی او در امان باشند

خیر اندک دیگری را بسیار شمارد و خیر بسیار خود را کم..

هر چه حاجت از او خواهند دلتنگ نشود

در عمر خود از دانش طلبی خسته نشود

فقر در راه خدا از توانگری محبوبترش باشد

خواری در راه خدا از عزت با دشمن خدا برایش محبوبتر باشد

گمنامی را بر شهرت ترجیح دهد..

......و احدی را ننگرد جز اینکه بگوید او از من بهتر و پرهیزکارتر است!

نظرات 10 + ارسال نظر
مریم جمعه 7 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:07 ق.ظ

بر روی رضا شمس امامت صلوات
بر شافع ما روز قیامت صلوات
در شام ولادتش که شادند همه
بفرست بر این روح کرامت صلوات صلوات
میلاد امام رضا مبارک باد

این میلاد مسعود برشما مبارک..

زهرا جمعه 7 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:57 ب.ظ

هرچند حال و روز زمین وزمان بد است
یک تکه از بهشت درآغوش مشهد است
حتی اگر به آخر خط هم رسیده ای
آنجا برای عشق شروعی مجدد است.
سلام بزرگوار
میلاد امام رضا(علیه السلام) مبارک
کاش این سخنان همیشه ملکه ذهنمان باشد تا در این دوران سخت به سلامت بگذریم

سلام
انشاا...بر شما هم مبارک باشد..
شعر زیبایی است..حتی اگر به اخر خط هم رسیده ای..انجا برای عشق شروعی مجدد است..بله راه عشق همیشه و در همه شرایط باز است..زیرا عشق از درون میجوشد و موانع بیرونی نمیتواند بان اسیب برساند..پس یاعلی..(یاعلی گفتیم و عشق اغاز شد!)
ممنونم از شما

صدف جمعه 7 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:55 ب.ظ http://setareshab12.blogfa.com

مجبور شدم به هرکسی روبزنم
بر دامن هر غریبه زانو بزنم
تحقیر شدم چونکه فراموشم شد
یکسر به در ضامن آهو بزنم.
میلاد امام رضا بر شما مبارک باد.

سلام..بازم عیدتون مبارک..
چه خبر؟رسیدین یانه؟..نماز صبح چه خبر؟...
التماس دعا..

ازادی شنبه 8 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:33 ق.ظ

سلام استاد شبتون بخیر عیدتون مبارک
تو این روزا ساعتای
دلدادگی
ماروهم دعا کنید

سلام بر شما..
عید شما هم مبارک..
شما چطورین؟ مدتیه نماز صبح کم پیداشدین!
موفق باشید..محتاج بدعاییم..

قاصدک شنبه 8 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 06:46 ب.ظ

سلام میلاد با سعادت امام رضا (ع) را بر شما و خانواده ی محترمتان تبریک می گویم.
حدیث بسیار زیبایی بود.

سلام
ممنون از لطف شما
موفق باشید

ازادی شنبه 8 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:20 ب.ظ

سلام دوباره استاد عزیز کم سعادتی ما بوده
خدا خواستو دانشجو شدیم دعا کنید دانشجوهای سربلندی باشیم خدا بهمون کمک کنه تو دانشگاه که بودم یاد اونروزا خیلی افتادم یادش بخیر استاد کلاسای دلدادگیتون واقعا وقتی ادم یه چیزایی رو ازدست میده بعد قدرشو میدونه الان میگم کاش برمیگشتیم ب عقب و یه لحظه غیبت نمیکردم سر کلاستون حیف
خدا حفظتون کنه مارو از دعای خیرتون محروم نکنید

سلام
بالاخره نفهمیدم کجایید؟..
امیدوارم هرکجا هستید موفق باشید..
و مارو هم دعا کنید...
و ضمنا حلالمونم کنید..در این سفری که در پیش هست..
ممنونم از حضورتون..

سهبا شنبه 8 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:08 ب.ظ

این بار من یک بارگی در عاشقی پیچیده‌ام
این بار من یک بارگی از عافیت ببریده‌ام
دل را ز خود برکنده‌ام با چیز دیگر زنده‌ام
عقل و دل و اندیشه را از بیخ و بن سوزیده‌ام
ای مردمان ای مردمان از من نیاید مردمی
دیوانه هم نندیشد آن کاندر دل اندیشیده‌ام
دیوانه کوکب ریخته از شور من بگریخته
من با اجل آمیخته در نیستی پریده‌ام
امروز عقل من ز من یک بارگی بیزار شد
خواهد که ترساند مرا پنداشت من نادیده‌ام
من خود کجا ترسم از او شکلی بکردم بهر او
من گیج کی باشم ولی قاصد چنین گیجیده‌ام
من از برای مصلحت در حبس دنیا مانده‌ام
حبس از کجا من از کجا مال که را دزدیده‌ام
چندانک خواهی درنگر در من که نشناسی مرا
زیرا از آن کم دیده‌ای من صدصفت گردیده‌ام
در دیده من اندرآ وز چشم من بنگر مرا
زیرا برون از دیده‌ها منزلگهی بگزیده‌ام
تو مست مست سرخوشی من مست بی‌سر سرخوشم
تو عاشق خندان لبی من بی‌دهان خندیده‌ام
من طرفه مرغم کز چمن با اشتهای خویشتن
بی‌دام و بی‌گیرنده‌ای اندر قفس خیزیده‌ام
زیرا قفس با دوستان خوشتر ز باغ و بوستان
بهر رضای یوسفان در چاه آرامیده‌ام
در زخم او زاری مکن دعوی بیماری مکن
صد جان شیرین داده‌ام تا این بلا بخریده‌ام

سلام برادر بزرگوار . ایام بر شما خوش . امید که در سایه عنایت هشتمین امام همام , پیروز و موید باشید .

سلام
دستتون درد نکنه با این شعر زیبا..
و من همیشه مانده ام در راز این اشعار ناب
شوق حقیقت دیده ام از ما و من ببریده ام
............
خیلی لطف کرزدید..
چونان همیشه..

ازادی یکشنبه 9 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 03:19 ب.ظ

سلام استادشما ب بنده لطف دارید سبزوار میرم هر هفته روز اول که مدیر گروهمونو دیدم خیلی یا اولین دیدارمون تو دانشگاه افتادم ما که جز خوبی ازتون چیزی ندیدیم شما مارو حلال کنید سایتون مستدام

سلام.خیلی ممنون..
خوشحال شدم....
موفق باشید

اپسیلون سه‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:49 ق.ظ http://anti-ebliss.blogfa.com

سلام استاد عزیز و بزرگوار
بسیار آموزنده بود مثل همیشه.
انشاا... بتونیم یاد بگیریم که اینطور باشیم.


من هم بروزم با پندی از عاقبت ابلیس...

سلام بر شما
ممنون از نظر لطف شما
التماس دعا

صدف سه‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:42 ب.ظ http://setareshab12.blogfa.com

سلام
بله بیرجند هستم از ۲۵ ام اومدم بیرجند نماز صبح هم الان دو روزی هست راه افتاده ولی شما نیستید شنیدم دیگه قرار نیست بیاید فقط پنجشنبه ها اونم هفته درمیون قراره بیاید. تازه شنیدم قراره برید حج التماس دعای شدید داریم ازشما.

سلام
بله..چون عازم حج بودم....این قرارشد..
دعا کنید که توفیق بهره برداری داشته باشم
ممنون از لطف شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد