نماز صبح

ان ناشئه اللیل هی اشد وطئا و اقوم قیلا

نماز صبح

ان ناشئه اللیل هی اشد وطئا و اقوم قیلا

بی ریا می باش!


گاهی خداوند از فرط محبت بنده خودش را شگفت زده میکند! وچنان اسباب رحمت خودش را میگشاید که درباور نمیگنجد.ماه رجب المرجب از آن فرصتهاست.فرصتهای نابی که اگر قدر بدانی تورا شیفته و مجذوب میکند! و چقدر شیفته اوشدن زیباست! بهاری است که میتواند برای همه فصول دیگر به تو قدرت و نیرو ببخشد بشرط آنکه از این بهار دل انگیز توشه برگیری.کافی است خالص و بی ریا باشی! که در این بارگاه رمز عبور بی ریا بودن است! وقتی این رمز را بهمراه داشتی همه درها برویت گشوده میشود! ندای عجیبی بگوشت میرسد: تو بنده منی...وارد در ماه خودم و رحمت خودم شده ای!  گویا همه بارگاه عرش الهی برای تو آزین شده است! و چه شگفتی از این بالاتر...الشهر شهری والعبدعبدی والرحمه رحمتی....!

خدایا ..مرا لیاقت همنشینی باتو نیست اما وقتی میگویی انا جلیس من جالسنی! شوق و رغبت در من ایجاد میشود! مرا لیاقت بندگی..نیست اما کلام شوق برانگیزت در من شعف حضور میآفریند!  و ...یکپارچه وجودم را التهاب تو فرامیگیرد...در این روزی که به شب رغبت خودت منتهی میشود از  خوانی که گسترده ای بی نصیبم قرار مده!

به دورلاله قدح گیر و بی ریا میباش

به بوی گل نفسی همدم صبا میباش

نگویمت همه ساله می پرستی کن

سه ماه می خور و نه ماه پارسا میباش!

@namazesobh

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد